مرا دوست داری؟

تو را قسم می دهم به خدایی که در دل داری
تا زمانیکه قلبم را از آن خود نکردیبه من نگو دوستت دارم
به همان خــــــــــــدا من با این واژه زندگی خواهم کرد
اگر هم نفرین نکنم آه دل شکسته دامن گیرت خواهد شد
من از شکستن ها بیزارم
می خواهم جلوی دلم سربلند باشم
اینبار با دلت بگو :
آیا مرا دوست داری؟


نظرات شما عزیزان:

مهراب
ساعت18:28---29 مرداد 1392
س .ممنون که بهم سر زدی .وبلاگ حرف نداره .یا یه جورای باید بگم تکه ...

تبسم!!
ساعت12:40---29 مرداد 1392
سلام!!
بازم میم وبلاگت خیلی قشنگه!!!


فاطمه
ساعت16:36---28 مرداد 1392
سلاممممممممممممممممم میسی به وبلاگم سر زدی حتما این وبلاگمه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392 | 16:28 | نویسنده : saeed |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.